you make me smile

Skoldagen idag gick fort och var roligt att träffa alla idag. Känns bra att komma in i det vanliga igen. Slutade fyra idag så då var det bara att åka hem, fick i mig lite mat och satte mig vid datorn en stund. Sedan åkte vi till Farmor, fick tårta och fika eftersom farbror fyller år imorgon. Trevligt :) Sedan var det att skynda sig hem och sätta på sig träningskläderna och bege sig till styrkan för ett combat pass, riktigt jobbigt men skönt! Har jag inte träningsvärk imorgon är jag riktigt glad. Nu är jag duschad och sitter i soffan och kikar på greys anatomy och har nyss klickat hem en snygg jacka! Hoppas den passar. Ska kika på big brother och sedan får det bli sängen, klockan ringer tidigt imorgon.. Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0