TORSDAG

En av de jobbigaste dagen i veckan är gjord och imorgon är det äntligen fredag! En lektion och ett prov att göra sen helg. Skönt! Blev tyvärr inge klipp och sling idag pga. Elina blev sjuk. Men på lördag åker jag dit och fixar frissen. Ska höra lite med henne hur hon tycker jag ska göra, lite sugen på en kallare blond färg och massa slingor i hela huvudet. Idag efter skolan blev jag med hem till Victoria och kollade på one tree hill och snackade lite med henne, alltid trevligt. Stack hem rätt tidigt eftersom jag har prov att träna på och det ska sitta tills imorgon! Vill inte se ett F igen.. Nu ska jag dra upp boken och öva öva öva in det i skallen, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0