Mina nötter

Fredagen avklarad och helgen har börjat. Underbart! Provet gick käpp rätt åt helvete** inte så roligt. Efter det fikade vi och sen gick jag Ellen och malla ut i det underbara vädret, kollade i affärer och satte oss en stund i solen annan vi gick och köpte mat. Sedan tog vi en promenad hem till Ellen och bara tog det lungt. Blev riktigt sugna på godis så vi gick till altans lite senare och sen en runda på stan innan vi gick till Ellen igen för att kolla bb. Nu är jag nerbäddad i sängen och ska snart sova. Träning till morgonen är det tänkt och sen får jag se vad resten av dagen vill erbjuda.. Kanske stanna hemma med syrran och hennes kompisar och fira min söta syster :) men vi får helt enkelt se!! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0