“No measure of time with you will be long enough. But we’ll start with forever.”

Snabb dag i skolan idag. Började med redovisning om droger, var lite smått nervös först men gick nog bra tillslut iallafall. Slutade tjugo över två idag och då åkte jag direkt till styrkan med tjejerna och la oss 20 minuter i solen. Tror det aldrig varit så varmt åt mig förut, och det får jag lida för nu. Solexem!! Gick hem till mig där jag åt lite mat och sen hoppade in i duschen, fixade till mig och sen åkte jag och Ellen hem till henne. Dansade och hade det roligt! Vid sju bar det iväg till hallen med de andra tjejerna och kollade när hif spelade dm, hagfors vann såklart. Nu ligger jag äntligen i sängen, nyduschad och go! Ska snart dejta kudden och klockan ringer som vanligt halv sju till morgonen, gissar på att jag kommer vara död då! Sånt är livet. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0