HEJ HÄR KOMMER SEGERTÅGET

Idag var jag uppe med tuppen! Sju ringde väckar klockan, låg och snoozade lite till ungefär halv åtta sen hoppade jag upp och började göra mig iordning. Klockan nio bar det iväg till Karlstad jag, Victoria och Ellen varit hela dagen vid Sundsta och kollat på när värmland spelat innebandy, riktigt bra var endel faktiskt. Kom hem vid sju och då fick jag i mig en halv hamburgare sen drog jag upp till styrkan och la mig i solen i 20 min igen! Skönt. Nu är jag nyduschad och ligger i sängen och kollar på Twilight: New moon. Älska dessa filmerna.
Imorgon lutar det mot Karlstad igen, men får helt enkelt se hur det blir med den saken! Frågan är om jag orkar gå upp klockan sju igen och åka buss i en timme och 30 min, hmm.. Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0