Du får passa dig som satan för snart kommer allt fram

Bloggade ingenting igår bara för hade fullt upp hela dagen ända tills det var dags för att krypa ner i sängen. Började iallafall med en go dag i skolan där vi avslutade med fika, mysigt så. Sen vänta jag och Ellen på Emelie vid skolan, sen bar det iväg mot Ellen. Åkte hem och åt och fixa till mig lite innan hi skulle till hallen och kolla på när killarna spelade. De vann ju så det var inte en så spännande match. Sen gick vi med folk hem och umgicks med dom, hur trevligt som helst. Var nog hemma runt två kan jag tro. Men har varit en riktigt bra dag iallafall. Idag ska jag bog umgås med tjejerna och ha det kul. Kan ju inte bli annat än det! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0