DU ÄR DÄR NÄR JAG SAKNAR DIG

Idag var det bara att pallra sig upp när klockan ringde 06.00 kan säga att det kändes verkligen inte okej att gå upp så tidigt på en lördag. Och svir lite extra i mig nu när jag insett att jag går en dag för mycket.. Ska prata med min handledare och höra om jag får ta ledigt nästa söndag jag jobbar så kanske jag kan hitta på nått roligt när rallyt är här ändå! Idag fick jag iallafall sluta tre och då var det bara att åka hemåt, slänga sig i duschen och få i sig lite mat i magen innan jag åkte ner till hallen med tjejerna och kikade på innebandy. Kollade på nästan hela matchen innan de andra skulle iväg till värmullen och käka så då gick vi dit sedan hem till Ellen och kolla gladiatorerna. Ligger nu i sängen och ska alldeles strax stänga ögonen och sova, imorgon ringer klockan tidigt igen! Nu längtar jag efter skolan och mina sovmorrnar.. Men bara fyra veckor kvar, jag står ut! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0