BABY YOU'RE A FIREWORK

Rätt så snabb dag på praktiken idag, allt rullar på och går galant. Idag har det varit full rulle hela dagen förutom runt fyra då jag gick hem. Då var det lungt och lite allmänt tråkigt att inte ha nått att syssla med! Efter det var det bara att dra sig hemåt, få i sig lite mat i magen och tagga upp inför ett sh'bam pass! Och det var riktigt roligt måste jag säga, kunde inte dans stegen så jätte bra men det kommer väl tillslut förstår jag! Fick bli tiominutare i solariumet också, så irriterad att dom inte kan ha happyhour dygnet runt.. Nu är jag iallafall nyduschad och ligger i sängen, ska strax krypa under täcket och sova för ikväll. Imorgon väntas en tidig morgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0