ATT HA KRAFTEN ATT VA STARK OCH VISDOM ATT VA KLOK

Vilka slappis dagar jag ligger inne med nu på början av året! Idag har småpojkarna varit här så jag och syrran har suttit barnvakt, eller ja.. de sköter sig själva så jag har städat mitt rum och lite övrigt i huset tills mamma kom hem. Glad blev hon, tyckte det är tur att hon är en dotter som det är ordning på! Lagade även spaghetti och köttfärssås till killarna så dom fick i sig lite mat. Annars idag har jag bara slappat men det är riktigt skönt. Och resten av kvällen kommer nog förmodligen se likadan ut om jag inte ska pallra mig upp till styrkan för en stund i solen, vill träna med min hals och näsa säger ifrån. Jöbbigt där! Nu ska jag kila, later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0