they say chose wisely thats why I was chosen

Riktigt dryg skoldag idag, kändes som den aldrig skulle ta slut. Men slutade vid fyra och då var det bara att bege sig hemåt. Fixade i ordning fiskbullar och potatis åt mig som jag åt medans jag kollade på de nya avsnitten av GG!! Äntligen har de kommit ut! Annars idag har jag inte gjort alls mycket, håller på att ladda ner musik till min ibaby. Så snart är du full i musik igen. Imorgon är det fredag och jag börjar tio och slutar tolv, hur skönt? Har verkligen lust att göra nått spontant i helgen. Men blir nog antagligen en lugn helg som de varit på sista tiden.. Trött som bara den är jag nu också känner jag, syrran ligger brevid mig i soffan och snarkar för fullt. ehe! ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0