It's the wrong kind of place to be thinking of you

Skoldagen gick faktiskt hyffsat snabbt idag, hade lite roligt på vård lektioner där också! Goa brudar jag har i klassen alltså. Kom hem jämt före fyra och då blandade jag ihop en sallad och käkade upp sen, kollade på lite Greys Anatomy och sen till ica och hämtade ut mitt paket, allt passade och jag gillade alltihop! Plugg fick det bli sen, men jag la ner det efter en stund, kan verkligen inte få in allt i huvudet. Får helt enkelt gå som det går! Kikade in på nelly förut och kunde verkligen inte låta bli att beställa hem lite smycken och kläder. cash is king! Nu Ligger jag i sängen lyssnar på go musik och ska snart dejta kudden. Fredag imorgon vilket betyder helg. Härligt! Ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0