ikväll och föralltid ska jag älska dig, klart jag ljuger, jag vill ju bara ha sex med dig

Har försökt och mobilblogga hela dagen, men det verkar inte vilja samarbeta med mig.. Har ingen aning om varför det inte går att ladda upp mina bilder från mobilen. Och jag har inte lust att lägga in dom på datorn heller! Får hoppas det löser sig framöver. Idag var det en väldigt jobbig dag i skolan, hade huvudvärk på det också så var inte allt för rockigt precis. Men fick iallafall sluta runt tre och då bar det iväg hemåt, fick i mig lite mat syrran gjort tills jag kom hem. Gottit! Sen upp till styrkan ett tag, körde uppvärmning på crosstrainer och sen styrka på det. Hur skönt!! Men känns dock att jag är riktigt otränad men det får det bli ändring på nu framöver. Ska bli en ny vältränad sandra, tight kropp och allt det där! Låter bra i mina öron.. Nu får det bli poppers pingviner och sen dejta kudden! xoxo ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0