IBLAND GLÖMMER JAG BORT ATT JAG ÄR FRI, ATT DET VAR SÅHÄR DET INTE SKULLE BLI

Ligger nyduschad i en renbäddad säng! Hur gott! Prison break går på teven och jag dricker varm oboy, mums. Skoldagen idag gick rätt hyffsat snabbt, gick därifrån vid två för skulle med mamma till veterinären med vår kisse, var ju inte allt för bra med han.. Min kisse ♥ Hoppas allt blir bra med han! Sen efter det åkte vi till ica och hämtade mina kläder jag fått, in till apoteket och sen hem. Gick ner till wenche och vickan en stund och hälsade på. Och nu gör jag inte alls mycket. Får inte sovmorgon till morgonen heller, ska vara vid skolan kvart över nio för att ta kort till nått.. Det gör mig irriterad, vill ju soooova!!
På lördag kommer syrran hit från skåne med småpojkarna, inte sett dom på hur länge som helst så ska bli hur kul om helst! ttyl







Detta fick jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0