HALLOWEEN 2011

Hade en riktigt bra lördagskväll med mina brudar. Förfesten var riktigt rolig och dit vi åkte senare kan ju diskuteras. Men var en guld kväll vilket fall! Var trött och helt slut på söndag så tror jag la mig vid nio då, och hur skönt var inte det då! Idag blev det en heldag i KD med familjen, fick med mig lite hem också. Så nu är studiebidraget väck! Men känns skönt med lite nya plagg i garderoben. Ligger just nu förövrigt i sängen och lyssnar på musik, snart ensam mamma söker sen får det bli film resten av kvällen + tända ljus på det! Mysigt!! ttyl



















MALIN,, du fattades i helgen! just so you know!!


Kommentarer
Postat av: malin

ååh, vad jag skulle ha velat vart med! Saknade er jätte mycket!!!

2011-11-02 @ 19:38:51
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0