can you here that boom, badoom, boom, boom, badoom

Var ute på en promenad förut, sprang lite också så det var skönt! Men riktigt kallt var det ute, usch.. Idag ska jag bara ta det lungt och inte göra någonting. Borde göra klart novellanalysen som jag ligger ca. 3 veckor efter med, men jag kommer nog inte lyckas dra fram orken och göra det. Och ikväll är det gossip girl på teven vilket är ett plus! Imorgon är det skola igen, sovmorgon har jag också så det är skönt, har även höstlov nästa vecka vilket ska bli hur härligt som helst. Ska ha det riktigt roligt då!
Igår hade jag en riktig myskväll, kollade på allt för en syster och den är ju verkligen hur bra som helst. Så himla sevärd alltså! Det kommer ju upp massa tankar när man kollar på den. usch.
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0