You can't make a mistake twice. The second time you make it, it's no longer a mistake, it's a choice.

Har haft en riktigt bra start på helgen faktiskt! Fick sluta tidigare från sista timmen och dessutom fikade vi bara sista timmen. Mumms! Åkte hem och fick i mig lite mat inna jag gick ner till Victoria där även Ellen var, vi pratade och hade det trevligt ett tag innan vi begav oss mot Ekshärad. Edebäcks killarna spelade match mot Munkfors så kikade på den, och edebäck vann ju såklart! Åkte hem efter det och hann kolla på vilka som gick vidare i idol. Nu ska jag nog alldeles strax krypa under täcket och sova, känner mig riktigt trött!! Imorgon blir det att även då kika på innebandy, tacomys på kvällen och ett litet kalas kan det också bli. Min helg är fullpackad helt enkelt, men sånt gillar vi till tusen!! talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0