yeah, I like how it feels

Seg måndag, hade prov idag vilket inte gick alls som jag trodde. Kunde nästan ingenting och det känns surt för vill verkligen inte få omprov! Nog om det. När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett paket från nelly, bara att öppna och kika, toppen jag beställt hade kommit och den passade perfa! Senare följde jag med mammis till morfar han ville ha hjälp med telefonen! Sen till domus med mamma och handlade lite och ner till vikingen och hämta ut mitt paket från h&m som kommit, och allt passade där också. Bra dag med andra ord måste jag ju säga! Ska snart fixa till mig en sallad och sen sätta på one tree hill resten utav kvällen. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0