SHE JUST COULDN'T LET GO OF HIS SMILE, SO SHE KEPT IT IN HER HEART FOR A WHILE.

Dagen ser lovande ut! Ska åka hem till Ellen lite senare där vi ska umgås, kanske ta ett vinglas eller två och massa gottigheter till det. Hur bra kväll! Har duschat och ska göra mig iordning lite senare, äta och sen åka iväg. Men vi får helt enkelt se hur vi gör ikväll, kanske blir en myskväll istället!!
Måste berätta att syrran gjorde mig rädd igår när jag skulle sova, usch och fy! Vågade inte blunda eller ha det släckt i rummet. Nej ska aldrig mer hålla öronen öppna om hon ska säga nått när det är mörkt och kväll! Tur var det väl att jag somna och inte tänkte mer på det under natten. Diggar dig inte när du säger sånt syrran!!! talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0