PENGAR I MIN FICKA KLART JAG BJUDER MILJARDER

En riktigt go dag i skolan idag, hade inte alls många lektioner och massa håltimmar. Så det har varit skönt! Fick även sluta en halv timme tidigare och då bar det iväg hem. Beställde pizza med Victoria och lånade deras internet så har äntligen fått uppdatera min telefon. Gick ju helt enkelt inte med vårat internet.. Konstigt! Nu är jag iallafall hemma och varit det i ungefär tre kvart. Ska snart hoppa in i duschen och sen får det bli en tidig kväll, sover så himla dåligt om nätterna så jag vet inte. Inte så himla rockigt kanske! Imorgon är det även bad som gäller på idrotten, usch. Gillar det verkligen inte, men det får helt enkelt gå. Har bara en lektion efter så det är skönt! Over and out.





Bjussar på två bilder på "lellön" och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0