I make them come N go

Igår hade jag en riktigt bra kväll med brudarna. Vi satt hemma vid Ellen först och åt massa gottit och drack till det. Spelade spel, skrattade och hade det allmänt bra helt enkelt! Hamnade tillsist hemma vid David på gärdet där det kanske var lite mera drag, nhl spel och bad i älven. Hur galna kan man va om man gör nått sånt? Iskallt! Jag och Vickan begav oss hemåt runt halv fyra då det blev bums i säng för min del. Vaknade idag upp av att syrran kom in till mig och snackade lite. Upp och kolla greys och sen ner till min underbara Victoria! Pratade och umgicks, hur kul som helst bara att vara i hennes sällskap. Hon får mig alltid på bra humör den bruden! Nu ligger jag nyduschad och go i soffan och resten av kvällen blir det bara tv mys och sen ladda upp inför skoldagen imorgon, vill ha lov längre!! ttyl





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0