I DRINK COFFEE SO I CAN DO ALL THE STUPID THINGS FASTER

Min helg började bra men idag känner jag inte för att göra någonting. Måste träna på prov men har ingen ork till det. Blir antagligen plugg hela dagen imorgon istället. Och är julskyltning här imorgon som man skulle vilja kika på men så blir det nog inte! Idag har jag varit med pappa till farmor och farfar och hälsat på. Hjälpt dom att sätta upp ljusslingor osv. Trevligt så! Och nu har jag nyss plockat upp lite på mitt rum, tänt ljus och satt på one tree hill på teven. Så, såhär kommer min kväll att se ut. Rätt så skönt ändå! Vet inte om jag ska säga att jag fått roliga sms eller tråkiga sms idag. Ja jag vet inte. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0