För du vet att jag är last man standing

Hemkommen från skolan, eller haer varit hemma i sisodär 40 min kanske. Gick faktiskt snabbt denna dag med, spelade också innebandy på idrotten idag, det är riktigt kul men inte så himla kul när jag verkligen är urdålig på det. Kan jag inte få va bra på någonting! Våran klass plus BF har iallafall anmält oss till innebandy turneringen och hoppas väl att det kanske går lite bättre då. Man får hoppas alltiså! Idag har jag absolut inga planer, men ska försöka ta tag i alla uppgifter jag ligger efter i. Lär ju vara skönt efter när jag inte har någonting mer att göra!
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik. Börjar bli lite småtaggad inför helgen alltså, lutar mot utgång! Men vi får helt enkelt se hur det slutar. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0