det var just här jag stod för några år sen

Min dag har inte varit så speciell, den har varit precis som alla andra tisdagar! Dagen i skolan gick rätt fort, var inte så speciellt många jobbiga lektioner faktiskt. Hade utvecklingssamtal idag också, det var väl helt okej. Fick F på mitt första matteprov vilket inte är så himla rockigt! Tog en powernap innan samtalet och kan lova att det var riktigt skönt, men nu är jag inte så pigg på att sätta och göra massa hemuppgifter i samhällen som ska vara klara tills imorgon, nattplugg kanske det får bli? Är ju en heldel jag vill se på teven idag! ;) Ska hoppa in i duschen nu iallafall, Over and out.



you make me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0