WHAT DOES IT MATTER IF WERE MESSED UP? WHEN OUR WORLD IS EVEN MORE MESSED UP

Har inte skrivit på några dagar nu men i lördags hade jag en urtrevlig kväll med många personer! Så värd kväll. I söndags var jag ju inte allt för pigg men fick bli en tur till karlstad där jag fick med mig lite smått och gott hem. Var jag värd!

Idag blev det skolan, dansade i tre timmar vilket var skojsigt! Är ju inte helt hundra på dansen, men det kommer väl! Följde med Ida och handlade efter skolan och sen hem till henne och fixade käk. Gott som bara den! Sen spelade vi kort och ja, kastade kort överallt. Men roligt hade jag! Kollade på tv och åt kex och drack juice. Toppen dag! Nu sitter jag framför tv:n med mamma, myyysigt!

Kan ju även tillägga att jag är rätt så irriterad, besviken och ledsen också, jag förstår inte. Nej, men skit samma! Vill inte helt enkelt tro på det men så är sanningen och jag ska helt enkelt försöka glömma allt, kan nog vara svårare faktiskt än vad jag tror..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna Haarala

Sv; Ja absolut! <3

2011-05-31 @ 18:42:57
URL: http://lillajo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0