welcome to St. Tropez

Haft en hel bra dag med Angelica idag! Gick ut en sväng och köpte godis osv. Cyklade hem till henne och bara tog det allmänt lugnt. Jag var lite osocial ett tag och somnade en sväng! Men det var gott så jag drog mig hemåt för en stund sedan och ska snart tvätta bort sminket, sätta på en film och sova!

Imorgon blir det övningskörs kurs eller vad det är hela dagen, två till sex (!!) Hur ska jag orka egentligen?! Får väl stå ut så jag får det gjort någongång.
Mamma ska även hjälpa mig försöka fixa sommarjobb till veckan, och jag hoppas på jobb vid kyrkogården! Men är nog antagligen fullt där så får se vart jag hamnar.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: diana

det går inte att få jobb vid kyrkogården i år :)

2011-05-07 @ 12:48:54
URL: http://babybabyy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0