valborg

Hade en helt okej kväll i lördags faktiskt! Började hemma vid Wenche med grogg och grillat. Kanske blev en och en annan grogg och shot för mycket för min del! Menmen. De andra drog upp till parken men med mitt otur så är jag ju inte arton än så drog mig till staffa ett tag och sen vidare till Uddeholm där det var lite mera folk. Efter lite strul var jag väl hemma efter fyra tror jag, minns inte riktigt. Däckade i sängen direkt jag la mig, gott! Dagen efter var jag inte direkt pigg kan jag ju säga, flera filmer fick det bli och en bakispizza.. Fy, har nog inte mått så dåligt på länge. Sov nästan hela söndagen så lite piggare mot kvällningen var jag nog.

Puss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0