sommartider

Usch vad jobbigt det var att gå upp idag! Varför måste helgerna gå så ruskigt fort? Blää på det. Dagen gick iallafall hyffsat fort och slutade med ett prov i tyskan som inte gick allt för bra, får ju skylla mig själv för jag inte tränade något på det men! När jag kom hem hade jag fått en klänning jag verkligen inte gillade, så tog med mig mamma till Norbergs och hittade en klänning som passade och som jag gillade. Den blir det att använda till avslutningsmiddagen. Toppen bra! Hade även fått mina kläder från h&m så det var ännu ett plus!

Drog mig hemåt till Ida runt sex där Vickan och Wenche var, spelade kubb en omgång innan Wenche drog sig. Emma kom då istället och vi spelade ännu mera kubb, badmington (vilket jag och vickan verkligen söög på) och spelade kort. Förlorade ju på det också så var inte så roligt. Springa var ju inte allt för roligt då!! Haha, men har haft en toppen dag med ursköna brudar så ett stort plus på det! :)

Nu får det bli duschen, sen sova. Kan nog behöva det!

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0