oh baby baby la la la la la oh baby baby

Internet ville inte sammarbeta med mig igår vilket gjorde mig väldigt irriterad! Haha, men idag funkar det och det är toppppen. Igår gjorde jag ingenting annat än att vara i skolan, gick hem och tog mig en powernap på några timmar när jag kom hem. Rätt sköönt var det! Åskade och regnade hela kvällen vilket jag tyckte var mysväder.

Idag har vi egentligen friluftsdag men jag vaknade nyss och har ingen skjuts så är inte helt sugen på att gå upp till skogen när jag inte ens vet vart vi ska vara, hm.. Får nog bli en hemmadag med massa plugg.
Kan vara skönt det med! Nu ska jag sätta på en film och ta mig frukost.

Puss skummbananer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0