maybe i'm amazed

Imorse drog jag upp till styrkan och körde ett rejält pass och efter det har jag bara legat och glott film. Sen drog Angelica med mig ut på pizza ät, vilket jag tyckte att jag förtjänat! Inte nog med det så köpte vi även glass, gottit! Kom hem för en stund sedan efter ha varit ute och bara tagit det gott. Mötte Wenche när vi gick hem så prata lite med den bruttan också, alltid trevligt! Imorgon är det skolan vilket jag inte är allt för pigg på... Och efter det blir det att slänga sig i solariumet ett tag och bli liiite mer brun. Man får ju alltid hoppas!! ;-)

Nej nu blir det en movie för mig sedan, duschen igen och sen får det bli godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0