letar efter något att säga så det kan förändra allt, snälla bli min

Mina tankar är ihop virade i bollar känns de som just nu, ingenting går som jag vill.

Skolan idag, hade musik första timmen som jag verkligen hatar. Inte konstigt att jag blir på dåligt humör på morgonen på måndagar. Var på någon introduktion eller något om vama förut så nu har vi ett projekt tillsammans med dom. Hmm, roligt? Nej jag vet inte faktiskt. Har nyss städat mitt rum så nu kan jag se min matta och golv igen!! Senare måste jag ta tag i idrottsuppsatsen som jag inte gjort än, men finns en ganska stor risk att jag fasnar framför tv:n och GG! Lät mycket bättre det än att skriva en dum uppsats..
Hörs senare! Puss mina söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0