I'll hold you in my heart, til I can hold you in my arms

Igår blev det en ute kväll som verkligen söög! Började först hemma vid Ida, där var det helt okej. Åkte till Sörby där det också var helt okej, men senare drog vi oss vidare till Torsby där det sög totalt! Var där i någon timme innan jag verkligen inte orkade vara kvar längre, de andra skulle inte hem på länge så Mamma fick komma och hämta mig istället. Kom nog hem runt två någon gång då jag var på både dåligt humör för kvällen var så ovärd plus att jag slängt ut massvis med pengar.. Och även an annan sak också. Idag har jag bara kollat på gossip girl och fixat käk till mig och syrran. Nu sitter vi här och kollar på tv. Ska snart dra upp till styrkan och köra slut på mig. Sen har jag uppsatser att skriva klart. Blir nog en lång dag detta. Men bättre än igår är det ju iallafall!

Till helgen är det Hagfors marken och då får det bli lungt för mig, tar en chill helg med marknadsgodis osv. istället. Kan nog vara rätt behövligt. Sen har jag bestämt mig för att inte gå ut förens skolavslutningen, hm. Får väl se om jag lyckas bra med det!! Haha..

Nej nu blev det ett väldans tjat på mig, hej då snyggingar!!


Hur snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0