I think about you; wonder what went wrong

Min tisdag har varit lite sisodär. Dryg skoldag vilket gjorde mig helt slut så jag la mig och sov en stund efter skolan och kollade på greys anatomy också. Nyss varit ute på en powerwalk med mamma, och nu har jag nyss ätit sallad och ska ta mig en dusch strax.. Imorgon tar jag långhelg, vilket känns rätt skönt! Umgås  med några från klassen också, hoppas det blir trevligt. Fick även hem lite kläder förut jag hade beställt, perfekta var de!! och ett STORT plus på vädret idag också.

Nu måste jag skriva klart en uppsats i tyskan, inte allt för roligt men det måste bli gjord! Skriver nog mer senare! xoxo



sommar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0