everything is temporary- even the bad days and sleepless nights.

Känns så gott i kroppen nu efter ett pass styrka och kondition. Sitter nu nyduschad och kollar på något program på tv:n om folk blir sjuka och får åka in till sjukhus. Rätt spännande faktiskt, tror det kommer bli väldigt bra på gymnasiet när jag ska gå vård och omsorgsprogrammet!

Annars idag har vi varit och firat Pontus som fyllt hela nio år, de där killarna växer ikapp mig snart! Känner mig inte alls stor när de nästan är längre än mig! Gullungar. Fick mig lite tårta och annat gott också, satt mumsigt i magen det! Imorgon är det skolan som gäller, hur dryga är inte torsdagar? Blää, längtar till helgen iallafall, börjar bli rätt taggad!! Förhoppningsvis blir det Kolsnäs premiären på lördag och utgång i Hagfors på fredag då det är marken. Åhhh, ge mig helg nu!!

Ska ta mig lite mat nu och skriva klart mina uppsatser som ska vara klara denna vecka, fullt ös!!

Puss hejss





min goding!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0