Dirty little secrets

Har ett sånt sug efter att åka ner till Karlstad en sväng, handla, äta god mat och gå på bio med några trevligt personer. Skulle sitta hur bra som helst just nu! Få nått bra att tänka på. Imorgon är det nationella prov i tyskan som gäller och jag känner mig inte alls taggad för det.. Annars är det helg imorgon och den kommer spenderas med mina favoriter. Det är ett plus i kanten. Blir nog förmodligen grill och massa prat vilket jag gillar så mycket! :)

Nyss käkat pizza och kollat tv. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig en promenad senare, skulle ju vara rätt gott ändå. Tror även jag ska klicka hem ett par brunalinser sen om jag har lust till det, vet ju inte om jag skulle passa i det eller så.. Men skulle vara kul att testa!! ;)

XOXO



Baby what you do to me
Your sex intoxicated me
I'm addicted to the way you move
Oh, I wanna touch you


Cause it's a dirty world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0