and you can tell everybody this is your song

Kan inte fatta att det bara är tre veckor kvar till sommarlov!! Känner inte riktigt sommarkänslan än, men det kommer väl? Idag var den en dryg dag i skolan, trodde inte den skulle ta slut även om jag hade kort dag och slutade halv två. Kom hem och var lite vuxen av mig och lagade mat eftersom ingen hade gjort det. La mig och sov en stund innan det var dags att åka mot glasögonhuset. Fick mig linser och lite information om hur jag skulle sköta dom osv. Sen drog jag med mig Wenche och gick upp till sjukhuset och solade. Hur gott som helst! Tog oss en promenad hem och pratade en massa, like you girl!
Nu är jag hemma, kollar tv och SKA skriva min uppsats nu.. Ha det så bra mina kära! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0