vi mot världen

Vaknade imorse runt nio av att någon random ringde och väckte mig!! Kunde inte somna om så då var det bara att kliva upp ur sängen och göra något roligt. Satte mig och kollade på tv innan jag hoppade in i duschen, fixade till lite mat som jag slängde i mig innan jag drog mig vidare hem till Diana där äve Becca var:) Vi gick ut på stan och kollade i lite affärer innan vi gick hem till Diana och bara tog det lungt. Vid sju skulle dom till udde så jag drog mig hemåt då istället, åt lite mat och kollade på OC. Nu hamnade jag här och ska se vad jag ska hitta mig på med ikväll! Haft en bra dag med mina girls iallfall!

Snart slut på lovet, känns som jag inte hunnit gjort nästan någonting!! Får styra upp något roligt de få dagarna som är kvar. När skolan börjar är det hockeyturnering som gäller, ojojoj undrar hur det kommer sluta! Bambi på hal is kommer det nog bli;)

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0