lett

Min dator vägrar sammarbeta med mig längre så sitter för tillfället vid den stationära datorn där jag inte har några bilder alls. I helgen blev det kalas för min del, mycket bra kväll med roliga folk!! Fick oss massa roliga samtal under kvällen;) haha, ojojoj..
Idag var det bara att hoppa upp ur sängen runt sju och sedan dra sig mot skolan. Fick mina skolkläder idag och de var ursköööna, synd att byxorna var lite för långa osv. Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket, sättit upp speglarna i mitt rum och städat där så nu är det rent och fint!! Sen får det bli plugg, bokrecensionen måste vara klar nu. Ligger nog drygt 2 veckor efter, bra där sandris!

kissieees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0