jag har det bra idag

Sitter vid datorn just nu och lyssnar på musik. Ska snart hoppa in i duschen sen får det bli sängen för min del. Så trött! Var till anne's förut med Angelica så fick med mig lite smått hem. Var även och solade så brunare blev vi med, men det är inte helt fel. Var ju som sagt och kollade min syn idag så glasögon blir det för min del, blä det gillar jag inte. Så till veckan åker jag dit och kollar linser så förhoppningsvis får jag börja med det direkt istället;) Annars har jag inte gjort alls mycket idag. Gjorde mitt omprov i no idag och gick riktigt bra. Nästa vecka gör jag nästa del och hoppas det går lika bra. Men nu ska jag hoppa in i duschen, läxan sen sängen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0