Infect me with your love, and fill me with your poison

Kom hem för en stund sedan, tillbringade min kväll med Diana. Var och solade först, sen drog vi hem till henne där jag slängde i lite färg i hennes huvud. Hoppas hon blev nöjd det trollet!:) Nu sitter jag för tillfället bara i min säng och inte gör ett dugg! Väntar på att prison break ska ladda klart så jag kan lägga mig och kolla på det ikväll, men det tar nog ett tag till det. Haha!

Beställer även klipp och färg tid till veckan, ojojoj.. Undrar om jag kommer bli nöjd denna gång, inte ofta jag blir det. Men som sagt så är jag tvungen till att klippa av en bit om det ska växa, så otroligt slitet just nu, det ogillar jag!!

kissies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0