i taxin, i trappen, i hissen, i hallen jag faller

Hade no prov hela förmiddagen idag och kan ju inte säga att det kändes direkt bra.. Inte min starkaste sida det där med fysik! Annars var jag och kollade linser förut och hann även med att svimma en gång, fy det gillar jag inte. Är nog den värsta känslan när man blir yr osv. Efter jag kom hem la jag mig och kolla på de sista avsnitten av säsong ett av prison break. Nu hoppas jag bara säsong två blir klar snaaart! Ska snart hoppa in i duschen sen får det nog bli en tidig kväll för mig. Helt slut!

Fick även hem en massa packet igår, allt passade perfekt och var perfekt. Idag fick jag ett nytt skal till mobilen som jag gillar mycket mer än det rosa glittriga! Ska få i mig lite mat i min mage nu, hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0