I SWEAR TO TELL THE TRUTH.. and other stories

Inte bloggat på några dagar men har helt enkelt inte haft tid! Solade med några brudar i torsdag och humöret har inte varit på topp de senaste dagarna heller. Asch, lägger inte ner energi på dåliga saker längre, fokuserar på det bra som finns. Igår var det fredag vilket betydde att det är helg, spenderade min kväll hemma hos Diana med henne och Johanna. Trevligt! Åt godis satt och prata osv. Drog mig hemåt runt tolv, men somna nog inte förens runt fyra-fem.. Idag har jag inga planer alls, är så sugen på utgång men det blir det nog inget för min del! Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Sen funderar jag på att ta en promenad i det fina vårvädret. Underbart!!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0