HOME IS WHERE YOUR HEART IS

Inte bloggat på några dagar men har inte haft tid! I fredags fick det bli mys med min söta vän Victoria. Vi kollade på innebandy och sen gick vi hem till henne och pratade och bara tog det lungt. På lördag fick det bli en partykväll för min del. Gick först hem till Diana där Pontus även var, vi kollade på ice age 3 innan vi bestämde oss för att dra ut. Så fixade till oss och drog hem till Jonte på förfest. Sen följde jag med hem till Ida en stund innan jag drog mig hemåt. Bra kväll! I söndags fick det bli en mysdag med massa godis tillsammans med Johanna och Diana. Kollade på film och åt en massa godis, så det ska vara på söndagar! Idag var det skolan, sjukhus, skolan och sen hem. Kollat på prison break ända sen jag kom hem, eller ja jag slängde ihop med paj jag åt förut också, inte helt fel!;)

Ska även försöka plugga lite sen, om jag orkar det må säga! Puss





Två bilder sen i lördags! Den sista bilden - I know you like it;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0