en stund i sooolen

Vaknade runt elva imorse, förstår inte varför jag inte orkar sova längre! La mig iallafall och kolla på tv när jag vaknade och tog med mig brorsan till Pekås lite senare så jag fick handla lite grejer till maten jag fixade till. Duktig jag är och lagar mat när alla andra jobbar! Mina syskon ska vara glada att de har mig;) Efter det tog jag mig en tur till anne's med Angelica och kikade lite, gick vidare och kollade på kläder och sen hem till Angelica's karl! Drog upp till sjukan och solade 20-minuter var, himlans gott! Lite mer färg fick jag på magen också! Fick även min mobil idag, så håller på att ladda ner itunes til datorn så jag kan starta den, och herregud vad drygt det går alltså!! :)
Sen får det bli film resten utav kvällen.

kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0