branäs

Kom hem runt halv sex efter en dag i Branäs med skidåkning! Lite surt att gondolerna inte var på för vädret inte var det bästa. Fick åka buss upp och när jag och Diana väl kom upp funkade inte de liftarna heller.. Så vi hade inte väldans lust att gå upp för världens jobbigaste backe så tog bussen  ner tillbaka! Hann åka lite i barn backarna och en gång från toppen. Men varit en bra dag med bra sällskap!

Nu har jag ingen aning om vad det blir. Så himla trött! Blir nog att städa ihop lite på mitt rum innan jag fixar till mig lite mat, duschar sen hoppar i säng och kollar på film. Lät inte alls fel det just nu!!

Förövrigt beställde jag hem lite kläder från h&m igår som kommer i mitten av maj(!!) känns inte helt okej med de långa frakterna men får vänta! Då har jag nog förmodligen sparat lite mer pengar så det är ett plus i kanten.

Puss på er sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0