thanks for the memories, even though they werent so great; oh he tastes like you but sweeter

Sitter framför tv:n och kollar på frisörakuten, herregud om jag skulle ha en sån frisörsalong! Shit. Har inte hunnit gjort alls mycket idag, duschat, ätit osv men senare blir det nog att träffa min söta vän Johanna en sväng, så får vi se vad vi hittar på med för roligt! Igår bloggade jag ingenting för hade verkligen ingen ork till det, men tog det lungt hela förmiddagen innan jag drog ut och gick med Angelica och Johanna en sväng. Sen fick det bli film resten utav kvällen! Klickade även hem en helt awesome klänning igår som kommer bli perfekt till alla fester i sommaren! I like it a lot lot lot;)

Nu ska jag fixa till mitt krull till hår och mitt döda ansikte!! Ha en bra dag allihopa, xoxo



jag frågar röker du för baby du är smokin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0