pengar rullar in som det ska nu, det går bra nu

Firade brorsan igår på hans student! Kollade i kyrkan, där det för hur varmt som helst. Blä! Sen kolla när de sprang ut, och när de åkte runt på flaken. Gud, blir så sugen på att ta studenten jag med!! Sen kom det lite släkt hit och åt mat och sånt.

Gick ner till Wenche en sväng senare, där även Linnea och Anna var. Sen drog dom till parken och jag gick ut med Angelica och Jolin och kollade runt parken en sväng, mycket folk utanför också säger jag bara! Kom hem runt tre efter ha träffat massa folk osv. Somnade nog inte förens runt fem efter att ha luggit och pratat i telefon rätt länge!

Har varit och köpt en bok till skolan som meine freunden ska få skriva i, snart är det SOMMARLOV! Ikväll är jag taggad för kalas, men det blir det nog inget med!

xoxo



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0