Om jag får somna brevid dig

Hej kräftan! Jag passar verkligen ihop med mitt stjärntecken just nu, knallröd i ansiktet och på bröstet. Ja, så blev det efter en heldag på stranden med mina sköna vänner Diana och Jolin, och även Axel, Dennis och Adam som kom och joina oss :) Trevlig så! Efter vi varit där åkte jag hem och fick i mig lite hemmagjord pizza, det satt very good i magen det! Sen gick jag hem till Diana och vi gjorde inte alls mycket kan jag säga. Men man har aldrig tråkigt med min brud! Kom hem jämt efter tolv och nu håller jag på och dör av värmeslag, kokhett inne på mitt rum vilket jag diggar mindre då..

Imorgon blir det förmodligen grillmys med ett gäng sköna människor, hoppas vädret blir fint tills imorgon! Just nu är det åska och regn och det vill vi ju absolut inte ha imorgon.. Jag slänger in ett par bilder från dagen som ett + i detta inlägg, snodde dom från Jolin. Hoppas det är lungt tjejen!! :)

xoxo








Kommentarer
Postat av: josefine thyberg

tack så mycket!! :)



halsbandet kan nog vara lite svårt att få tag på då min syster köpte det åt mig i spanien.



kram

2011-07-01 @ 14:51:02
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0