det här är mitt liv, jag lever min dröm

Spenderade min kväll med Angelica igår, vi skulle ta oss en promenad ut och kolla lite men när vi kom till ica började det SPÖREGNA så vi åkte med Mamma och Pappa hem till Angelica igen. Gjorde hamburgare, gick ut med hundarna och spelade kort och massa roligt. Åkte hem jämt efter tolv och då kollade jag film och slocknade nästan direkt!

Idag blir det att agera frisör, ska färga Angelica i huvve! Får hoppas hon blir nöjd :)
Hörs ikväll



If you fall asleep down by the water,
baby, I'll carry you all the way home


everybodies gotta love someone but I just wanna love you dear
everybodys gotta feel something I just wanna feel you my dear
I know its hard I know its harrdd i know its hard to be in this position
if they stop loving you I wont stop loving you
if they stop needing you i’ll still need you my dear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0