the party is in my head

Sitter och äter godis och dunkar på musik som bare den! Träffade Wenche under förmiddagen, hon ville ha med mig till Malung ikväll men tror jag skippar det och väntar till kolsnäs istället. Låter mycket bättre!:) Så ikväll blir det nog förmodligen hemmakväll med godis och annat gottit. Lugn kväll alltså!

Min dag igår spenderade jag med Vickan och one tree hill hela förmiddagen, innan vi drog upp till Ida en sväng och bakade muffins och snackade. Trevliga tjejer! Sen tillbaka ner till Vickan och sen följde jag med hem till en kompis en sväng, kollade på tecknat!! och en väldigt konstig film.. Var hemma vid ett kanske och då slocknade jag rätt så fort innan telefonen ringde klockan sex imorse och då blev det en diskussion, sen tog det nog en timme efter jag somnade.. Låg och tänkte på allt möjligt. Fick ångest och tankarna snurrade tusen varv i huvudet, förstår inte.. Men det kanske är såhär det ska vara, man vet aldrig. Sitter nog här vid datorn ett tag till, sen ska jag ta tag och göra någonting, frågan är bara vad. Har inte lust eller ork till någonting alls just nu.. Vi hörs, later






I
fool myself what I really want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0