SET FIRE TO THE RAIN

Hämtade posten imorse och såg ett brev till mig, skyndade och öppnade och det var det jag trodde också, brev från gymnasiet!! Och jag kom in på vård och omsorg i Hagfors, så här stannar jag i tre år till. Hoppas linjen är lika bra som jag tror och att det kommer bli tre slappa och roliga år. Men det tror jag verkligen det blir:) Iallafall roligt!!

Idag hade vi planerat att åka till rådabeach en heldag, men eftersom vädret imorse inte såg allt för gott ut så skippade vi det, men nu har solen kommit fram så det är lite mer solväder, men får hoppas på finare väder imorgon iallafall så man kan bada då! Så senare blir det att umgås med Victoria, kommer bli trevligt:) Nu ska jag fixa till mig lite, hörs senare. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0